Bara Off idag

Vill vakna till liv. Vill bli mer levande.
Men dålig sömn två dagar i rad tar på kroppen.
Fick leva med energi under idrotten då Elina höll i ett handbollspass. Det va fint.
Fint att få känna på det igen. att få känna en handboll. att få passa och hopp-passa. Fint fint.
Fick stå lite i mål också. Det va minsan också längesedan. räddade det mesta, men släppte in sista målet.. surt, för jag va på den. Men men.
Roligast av allt var att Elina med en gång kritiserade min passningsteknik. Exakt samma sak som min tränare tjatade om i 3 år när jag spelade... (för 10 år sedan) minnen

Nu har det bakats kanelbulllar till Gerd imorgon. Hoppas de blir bra. Kan inte ens smaka dem. för hon beställde 25, och 25 är vad jag bakat. Får väl bara hoppas på det bästa. Snart är det VM på tv. då ska jag gå och vara lite social igen. men bara fram till aftonbönen.
Sen ska jag banne mig gå och sova. Detta håller inte längre. Men inte sovit något mitt på dan idag. Så blir nog lite lättare att somna idag. Hoppas hoppas jag. Ber verkligen för detta.

Nu ska bullarna in i ugnen.
Hejdåhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0