avslappnad

Och efter en händelserik natt blev det en trött dag.
Men ändå en bra dag
efter skolan så åktes det och simmades. Så skööönt.
Körde 44 längder. med andra ord 1100 meter. Härligt. Känner mig duktig om man får säga så!
sen har jag mest suttit på vår soffa på kvarnvinden och pratat och druckit Te. Med Lina, Elina, Ylva, Sindi och Petter i olika omgångar. (lina va med hela tiden) Och hade allmänt trevligt hela kvällen. Satt verkligen på soffan från typ 6 till 10. Fantastiskt mysigt. Prata! Det är så härligt att bara prata liksom! Fint. Jag blir glad!
Nu
Ska jag försöka ta igen den där sömnen som jag missar alla nätter.
Och imorgon är det handboll.
Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0