Vi hör liksom ihop

Jag säger såhär
OM jag hade tid så skulle du vara min
OM jag hade råd så skulle du vara min
OM jag hade plats så skulle du vara min
Du är fantastisk och att idag få se dig och prata ordentligt med dig för första gången på över ett år var helt underbart.
Att få känna att vi fortfarande förstår varandra och att signalerna fungerar.
Att få känna ditt steg, sen gnistan i dina ögon, bråka lite med dig medan jag borstar ditt fina bruna hår.
Det är kärlek.
Jag saknar dig och kommer leva på den här dagen länge. Dagen då vi åter var tillsammans. Dagen då vi fick umgås igen.

Bilder med minnen från vår tid tillsammans. Min Älskade Cliché!
Jag kommer snart igen. Och du ska veta att jag önskar av hela mitt hjärta att du var min. Bara min.









Att kroppen imorgon kommer vara über stel och att jag kommer ha ont i varenda muskel är inget vi behöver prata om. Känner visserligen redan av magen och ryggen.
Men det var värt att få spendera lite mer än en timme tillsammans med dig!
Jag kommer snart tillbaka, så snälla glöm mig inte!

jag önskar att du va min, bara min! Leva livet tillsammans du och jag! Det hade varit något!
tack för idag cliché!

Hästtjejen Sofia is back!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0