Tillbaka på Hjälmared

Gudstjänsten idag bjöd på överraskningar. Kom dit och träffar mitt gamla lovsångsteam. de säger, Sofia, var med och sjung. Så vips hadde de fixat en mic åt mig och sen var jag med och sjöng med mitt gamla härliga team! Så gott och roligt!

Sen kördes det ner i stan och fikades med Johanna. Det va mysigt. Mycket mysigt. Bestämdes att en stockholmstripp snart ska gå av stapeln.

Sen åktes det tåg. Sov mestadels av tågresan. Så pigg var jag minsan. framme i göteborg inväntade jag Ylva, och vad roligt det var att se henne igen. Åkte tillsammans till hjälmared. Dumpade grejerna i hennes rum och gick till Anitas för att träffa lite folk. Hamnade inne i Zacke och Simons rum och pratade med Frida. Mysigt. Hon fick veta att både jag och Ylva antagligen hamnar i göteborg i höst, och fällde en tår. haha. så fint.

 Nu ska jag bädda ner mig i en otroligt skön säng som jag längtat efter. Godnatt Imorgon kör vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0