tack tack!

Ute ur bubblan
Fyllde skolans buss och drog in till göteborg idag för lite mat och bio. och ack så skönt det var. Att få se andra sidor än hjälmared. Att få andas annan luft.
Haha. Sen att man inte såg så mycket av Göteborg är en annan sak.
Vi parkerade vid Scandinavium, gick till Mcdonalds med en gång för att äta lite lite... gick mot götaplatsen och avenyn... pojkarna var hungriga och inte så sugna på dyr mat utan mer på pizza. Jag ville inte heller lägga så mycket och var också hungrig. Så jag hängde med dem.
Någon fick bryta trenden. Inte killgrupp och tjejgrupp. Mixgrupp. och det va nice. Käka Pizza. gick till biblioteket så att martin kunde låna lite fysikböcker och sen tillbaka till Mcdonalds... Titta så mycket vi såg av Göteborg idag. Men vad gör det. Det viktiga var att komma utanför bubblan här.
Sen gick vi på bio
The turist
halvbra/halvdålig.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om den.
Men säger tack tack tack till Karro, Julia, Frida, Martin, Oscar, Petter, Ludvig och Zacke för en bra dag. Och tack för att ni räddade mig ur hjälmareds bubblan.

Imorgon ska jag besöka vinden - typ loppmarknad/second hand affär. Ska bli mys!
Hejdå hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0