Superfarmor

eftermiddagen spenderades med min coola farmor.
Satt och snackade i över 2 timmar om livet, döden, barndommen och framtiden. Det blev djupt, det var trevligt och jag är återigen så otroligt stolt över min farmor. Hon är typ bäst. Och hon är beskyddad av änglar som hjälper henne igenom grymt svåra perioder i livet. Det slog mig idag vilken otroligt stark människa hon är. Imponerad. Otrolig förebild! tack farmor!



i övrigt har jag bestämt mig för att lära mig Debussys Claire de Lune på piano. Hittade noterna till den i pianostolen hemma. fantastiskt. Nu har jag något att bita i i vår. Vet inte om det kommer gå. Men det är värt ett försök. tar stycke för stycke. Det är kul. Övning ger färdighet har de sagt. Nu får vi se om det är sant.
Ähh.. nu ska jag bädda ner mig och kolla på film ikväll...
Det lutar åt lååångfilm ikväll.. typ i form av den där filmen om ringen med han, Frodo och Gandalf och allt vad de nu heter.. (va inte rädda, jag kan dem) det lutar åt det nu i alla fall...

imorgon ska jag minsan träffa den där Peppe och se vad han har för sig nu om dagarna. 

So so. 
Sleep tight! 
Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0