Skåda!

Imorgon gäller det!
Imorgon ska det spelas upp!
Imorgon ska jag stå på scen igen.
Okej, bygger kanske upp värsta förhoppningarna, men det e kul. Det är roligt och ska bli såroligt att få spela upp. Och på onsdag har vi genomläsning av nya pjäsen. Jippie!
Oh. Nu är livet bra
Förrutom att jag måste åka hem på onsdagkväll för att fixa med bank, gå på läkarbesök och så. Men men. onödig resa.. men man kan inte alltid få som man vill.
Suck suck.
Annars är livet bra.
Glad glad!

vill även tillägga att jag är ledsen över att jag inte föddes några år tidigare så att jag kunde se den fantastiska musikalen Kristina från Duvemåla. Lyssnar på all musik nu och får gåshud när jag lyssnar på Helene Sjöholm och Anders Ekborg, Åsa Bergh och Peter Jöback. De är fantastiska.
Och om jag träffar en man som har en röst som Ekborg så är lyckan fullbordad (det är dock verkligen inget krav. För det hade varit att sätta höga krav) Men är kär i hans röst. Så har jag sagt det.

Nu, fixa och dona inför imorgon!!!
Fundera över Rut och hur man spränger sina egna ramar. Hmm. spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0