Praktik

Praktiken är i full gång
Igår var det öppna barntimmar. Det var fika, barn och leda sångsamling helt själv.. (hoppa hoppa hoppa hoppa hoppa). Härligt att komma till en praktik, få reda på att en är sjuk och den som brukar leda sången måste gå efter en timme. Gott.. Sofia, då fixar du det själv??? SI!
Att jag gör!
Idag var det lugnare. Fick skriva lite adresslistor till Läsarsångsdeltagarna. Konfirmandlistor och ringa David-media och prata med en väldigt trevlig kille där för att få leveransadressen ändrad. Sen kom det jag sett fram emot.
Städa i kostymförådet! Hihi!!
Ja, jag vet, jag är märklig. Men om ni visste... om ni visste vad som finns där nere så skulle ni också tycka det var roligt (eller kanske inte, men ändå) För grejen är, man vet inte vad som egentligen finns där nere. Man hittar nya vidriga och skrattretande kläder varje gång man är där. Och att då få gå igenom det hela och verkligen leta upp det märkliga. så i ungefär två timmar spenderade jag längst in i källaren och rotade igenom kläder.
Det blev lite bättre. Är inte färdig, men en bit påväg i alla fall. tar resten på torsdag tror jag.

Sen har jag för första gången i livet gått på Bio ensam.
Japp.
Eftersom jag fortfarande inte sett Harry Potter filmen tog jag idag tag i det, åkte ner i stan, köpte biljett och såg den själv. typ bara 10 pers i salongen. Men so what. Ganska skönt att gå själv faktiskt.
Kan tänka mig göra om det!
Filmen var dessutom riktigt bra! Gillade den.
vill nu se nästa film. hoppas det inte dröjer allt för länge innan den kommer...

Så så
Nu ska jag chilla och ta det lugnt.
Förkylning i kroppen som jag inte vill ska bryta ut... ICKE!

Hejdå Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0