personalspex

Jo jag tackar ja!
Fantastiskt jobb av lärarna! Ni var grymma
Skrattade högt hur mycket som helst.
Fick vara med på en liten hörna. Ylva (spelad av den emenete Hanna) läste Ylvas ursäkt dikt. Och ja.. det var mitt fel ett tag, eller Jasmins fel... eller nä, det va inte det. fantastiskt.
Och Hanna som Tomas. Jag trodde jag skulle dö. Det var som om Tomas stod på scenen själv. Fantastisk!
Nä, tack tack!

Och kvällen i övrigt var fantastisk. Inleddes med tre-rätters i Herrgården där lärarna serverade oss. Otroligt trevligt. Sen efter spexet hade vi eftersittning i Oasen. Sjukt mys!!!
Nu ska det sista packas inför imorgon. härligt att få åka hem igen. Underbart! Jag njuter!

Nu.
Hejdå Hejdå!

Bilder kommer när jag fört över dem till datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0