nytt inlägg

Okejl Nu bloggar jag nästan för bloggandets skull.
inte ok.
Får inte bli så...
men imorgon ska vi prata om vår liv. Jag har ännu bara hunnit skriva till 8'e klass.. men kan nog improvisera ihop slutet... kommer nog improvisera allt. Det är ju trots allt mitt liv och jag har ju genom att ha skrivit ner det påminnt mig mycket.
Livet är märkligt.
Bara så att ni vet
I huvudet snurrar en massa tankar just nu. Tankar som jag inte vet vad jag ska göra med.
Tankar... så mycket tankar som jag borde prova tänka eftersom de inte vill lämna mitt huvud fast jag försökt övertala dem att försvinna. Så kanske e tänkt att jag ska tänka dem. Jobbigt bara att man inte vet om man tycker om sina tankar eller inte. Eller om de bara är jobbiga att tänka och drar ner en...
Ska fundera på mina tankar i helgen.. helt enkelt.
jobbigt.
Nu
Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0