let's talk more english

Idag chillades det med Peppe.
Fikade på Ebbas i flera timmar. Typ bara jag som åt, som vanligt. Kan ju inte fika utan att äta mycket. undrar ibland vad det är med mig. Men men.
Vi pratade om allt mella himel och jord. Men kanske framförallt om just det. Himmel, jord, Gud, Ondska, skapelse, synd, vetenskap... det var så skönt.
Och av någon anledning skedde hela denna diskusionen om Gud som varade i ungefär 45 min på engelska. Allt sas på engelska och det var så skönt. Och inte ens märkligt.
undrar vad folk runtomkring tänkte. Men vad gör det. Det va så skönt att snacka engelska. Och att även kunna snacka djupa saker på engelska med en otroligt god vän är så härligt.
Det är liksom nice när man börjar tänka på engelska. Och jag tror egentligen inte jag är så bra på engelska, men inte blir man bättre om man helatiden undviker att använda det.
Peppe du är bra. Du utmanar, ifrågasätter och har vettiga tankar (eller ja, inom vissa saker) och jag värdesätter vår vänskap otroligt högt ska du veta. Jag trodde verkligen inte vi skulle hålla kontakten efter Sundsgården, och ändå, du är den jag träffar oftast! fantastiskt säger jag. Helt fantastiskt!
Tack för det du!

Kvällen spenderades i Ödåkra och på den kära ridskolan som jag saknar så otroligt. tittade på min gamla grupp när de hoppade. Abstinensbesvär?? OJA! Fick som tur va skritta och trava av Dior - Tack Mia för det! Det var underbart.
Sen hälsade jag på Chliché. Han va halvglad  att se mig. haha. tittade på mig och fortsatte sen att äta. Saknar honom. Hoppas hoppas jag kan få vara med och rida nästa vecka, och hoppas hoppas jag kan få sitta på honom då. livet skulle vara fantastiskt om det var så väl. Jag vill vill vill!


Tack Peppe, du är fantastisk!
Dessutom måste jag säga att det är ganska kul att man faktiskt kan prata med dig om varför jag inte är attraherad av dig och du inte av mig. ärlighet är så mycket skönare och framförallt roligt! haha

Nu, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0