Leka taxi och äta chips

Idag fick jag vara chaufför.
Mor och far skulle först ut och äta sen iväg på nån musikgrej på The Tivoli, så jag fick köra ner dem i stan. Nu väntar jag på att de ska ringa och bli hämtade.

Däremellan har jag spenderat kvällen hemma hos den fina Malin Alkmyr, min älsta vän, som jag känt sen 1års åldern, då hon föddes. Det va fint att få snacka lite med henne, chilla, kolla film, äta väldigt salta chips och bara ligga och slökolla på tv i den otroligt najsa Soffan! Den gillar vi!

Imorgon ska det försökas bokas in tid med Johanna, om hon nu kommit ner till Helsingborg! Det hoppas vi verkligen att hon har. För oj vad hon saknas.
Och på söndag bär det åter av till hjälmared. dock inte bestämt tid ännu helt till 100%, men nån gång. Ska på Gudstjänst på förmiddagen i alla fall. Det vet jag!

Hejdåhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0