Känsla

Det är något med den här dagen som får mig att må bra.
Jag vet inte vad det är.
Jag har liksom inte ens lämnat rummet ännu.
men jag känner att den här dagen kommer bli bra.
Jag kommer bli glad idag.
Vaknade vid 10 och lämnade inte sängen förän nu vid halv 1.
och det gav mig inte dåligt samvete.
undrar vad som kommer hända idag... och om dagen ens kommer bli bra. Men det käns så.
Det gör verkligen det
Och det är kanske ett dåligt omen att tro att något kommer bli bra.
Men jag tror att Gud försöker säga något till mig.
Det kommer bli en bra dag! Så det så.
Jag mår bra idag.
Härligt att säga. Härligt att veta
Hoppas det stannar så
Vill vara social idag
kanske ska ta och störa någon senare!
Nu ska jag ringa till Johanna!
Så det så!
Hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0