hur man förgyller en dag.

Dagen då ingenting gjordes.
Legat på min säng.
Läst
Kollat på Tv: Skidor, Let's dance repris, Vh1 musiklista, Melodifestival och Göteborg Horse Show
Tänkte även sätta mig och betala räkningar. vet ni vad jag upptäckte.
Mitt lösenord till internetbanken har gått ut. Ja men jippie. Kom inte in på min sida.. Så på måndag ska jag ringa banken och fråga hur jag ska göra. För ack, jag kommer inte åt den nu. HYRAN MÅSTE BETALAS....
Något klantigt kanske.

Nu tänkte jag packa väskan för resa tillbaka till Hjälmared. Allt för längesedan man var där nu. Två veckor. Detta håller ju inte. Åker dessutom tillbaka med två resväskor. För att den ena ska få komma upp och bli italien väskan sen!!
Imorgon blir det gudstjänst, Johanna snack och tågresa!
bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0