Glöm aldrig bort vart du kommer ifrån

Det är skönt att komma hem.
Det är skönt att få fantastisk mat serverad av sin far.
Det är skönt att själv få välja, vad när och hur man kollar på TV.

Men att komma hem är också smärta.
Framförallt denna gången, när det där andra rummet på höger sida i hallen är tomt. eller aa... okej, en säng och lite smågrejer. Men tomt på folk, tomt på människor. Det bor ingen där inne längre. Elin är borta. Tomt. Tänk att hon tog och flyttade hemifrån mycket tidigare än mig. Tänk bara tänk som det kan gå.

Det är skönt att kunna sitta på sitt rum helt själv utan att tänka, "vad missar jag nu..."
Det är skönt att komma hem, fråga en fråga och sen är praktiken fixad
Det är skönt att veta att man kan lita på att i Helsinborg så reder sig saker och ting.

Glöm aldrig bort vart du kommer ifrån!
Det är viktigt i livet!


Lite bilder från igår!


Claes, Daniel, Ellen och Jonathan som Zacke, Elias, Annie och Simon. Det e PALT!

(Lina)Andreas, (Hanna)Tomas och (Ellen)Annie. Annie fick den stora äran att ha huvudrollen i denna kväll.

Hanna som Ylva. Fantastisk dikt. Och, hon hade Ylvas dikt-läsar-röst! Fantastiskt!

Fina flickor i min fina klass. Rebecca, Ylva och Anna-Maria

Fina Bibelpojkarna Oscar och Martin

Jag och Sindi!

Tackar så hjärtligt för en fantastisk kväll!
Den va sjukt nice!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0