Fantastiska människa

Vill börja med att säga....
- Mamma, jag tänker inte träna bort min skånaska. Jag är fortfarande skåning och tänker fortsätta vara det. Lektionerna är inte så seriösa, utan på skämt. ok?

halva skolan är sjuk i nån feber/förkylning/influensa... jag lyckas faktiskt hålla mig undan. stolt.
Men idag har det chillats. Gick bara till efter lunch idag. sjukt soft. gick till rummet och kollade Greys och tog det lugnt.
efter maten spelade jag schack mot kristoffer. och med mina nya super skills i schack.... så förlorade jag. ganska lätt. jag kan nog behöva någon lektion till för att börja hänga med. hmm.
Sen gick jag, Ylva och Karro till hallen för att se bibel/Idol laget vinna B-slutspelet i fotbollsturneringen.
Resten av kvällen har spenderats på Ylvas rum.
Och vilken kväll.
Glass, prat, musik, prat, livshistorier, teater snack, skrivar snack, glass igen. Ylva, tack. Tack så hjärtligt för denna fantastiska kväll. Fem timmar prat och umgänge, det är så värt. det är så värt. Spelar ingen roll att klockan nu är över 1. Det va värt varje minut. Du är fantastisk! Glöm inte det!
tack!

Imorgon är det lärarspex...
Med andra ord. Lärarna kommer driva med eleverna. Ser fram emot så gaaalet mycket. Ska bli skitkul. Tror på en super show! Först trerätters i herrgården. Sen spex i aulan. Hur kan man inte se fram emot detta. Imorgon gäller det. Imorgon gäller det!!!

Nu, sov så gott..
På fredag åker jag hem!
Wioho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0