En helg i Södertälje

Grymt nice helg måste jag säga.
började i fredags vid halv2 då Oscar kom till Helsingborg och det var dags att påbörja färden mot Södertälje. Jag körde och Oscar somnade. Det betyder att jag fick godkänt på mitt körande eftersom han vågade somna. :)
Stannade till i Värnamo där Annie och Lina väntade på oss.. Stannade en kort stund och åt semlor hemma hos Lina. Sen for vi glatt vidare.
Anlände till Nykvarn och Julia bjöd på god middag, skratt till boken "svensk/skånsk lexikon" och luftmadrasspumpjakt.
Efter att pumpen var upphittad åkt vi till Södertälje och till övernattnings/festlokalen.
Julia gick in till UG som hade lite disco. Vi stannade i lillstugan (som var ett dagis)
Vad händer om du släpper loss 4 20 åringar i ett dagis? DE BLIR GALNA. Kappplastavar, lego, leka affär you name it. Det balla ur. men ack så roligt.

Festen på lördagen var sjukt nice. 60-70 tals tema. Och vi gick in för det. Hippie, peace, färger, blommor, hår. Det va grymt kul att fixa sig innan, och det va kaos vid spegeln. tur att jag gjorde mig i ordning fort då!
Och ojoj så snygga vi blev.
Festen höll på hur länge som hellst. 17.00-03.00 typ. Mat, lekar, mingel, dans, andakt. Det va riktigt nice och man träffade riktigt härliga människor. Och det va kul att jag inte va fast vid gänget från hjälmared, utan att det gick att beblanda sig och ändå ha grymt roligt. Fick galna samtal och galna danser.
Julia. Nice vänner du har!!


Annie och Oscar byggde en giraff... (dock tyckte jag mest det likna en lama)

Elin, jag och Lina gick loss på legot. Byggde upp en hel stad

Eftersom min dator nu känner för att lagga lite så får ni se bilderna med våra outfits en annan gång.
Nu ska jag lägga mig och kolla film sen sova.
Imorgon börjar praktiken
Wiho... tror jag.
hejdåhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0