dagen som var idag...

Oh snälla gode Gud, ge oss vår nu...
Jag orkar inte med mer snö och kyla nu. Trött på vintern
Jag vill ha sol, värme, växter, färger...
GE MIG!!!

Praktiken idag: Fixa personalfika, duka till sopplunch och fixa och dona med en massa saker kring det. Sen hålla öppna barntimmen helt själv. Då både Viveka och Åse var sjuka idag. Och alla andra i kyrkan slutade vid 2. Så hej hopp. All by my self! Men ack så bra det gick. Behövde dock stänga lite tidigare men det gick. Vi sjöng. Barnen hoppade... (förstår verkligen inte grjen med Hoppa hoppa hoppa....)

Sen besöktes kusin knas (även kallad Alexandra) och Mattias
Första gången jag var i deras Lägenhet. Riktigt fin! Gott. Jättekul att snacka en sväng med dem. Bygga lite pussel och prata om livet och hundar. Det var fint. Tack kära ni! tack!

Nu ska jag fortsätta försöka förebygga den där förbaskade förkylningen som kämpar järnet för att bryta ut. Men den får inte! Det ska jag se till, minsan!
VVV... som någon på hjälmared lärde mig.
Värme, Vila, Vätska! YES SIR!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0