packa packa!

Otroligt så mycket grejer man kan ha med till en redan inredd lägenhet. Kläder, småpill, mer och mer. Och så mycket kläder man egentligen äger. Otroligt.
Men ändå glädjer jag mig över packning. Det är ganska roligt!
Sitter man dessutom och äter choklad som mammorna på jobb gav mig så kan man ju bara njuta.

Lite sorgligt att tänka att detta var sista dagen på jobb, trivdes verkligen. Nu började jag ju verkligen lära känna mammorna och barnen. Och jobbigast av allt är väl att nästa gång jag ser barnen kommer jag inte känna igen dem, och de kommer inte känna igen mig! tänk ändå så mycket människan förändras under de första åren av sitt liv. Jag menar bara under den här sommaren har flera av barnen förändrats.
Börjat krypa, prata, gå. Allt möjligt. Och nu när jag ser de nästa gång kommer de vara mycket äldre - om jag ens någonsin ser de fler gånger.
Tycker de varit så söta.
Valter, Vanja, Alma, Simon, Morgan, Tim, Theo, Molly, Angelos, Gabriel, My, Naoomi för att bara nämna några av barnen. Men ja, framför allt Elton, denna fina pojke som ändå fick förgylla min sommar genom leksaksgåvor och allmänt söta beteende! Fint att man fick säga hejdå till honom! :)

Nu ska jag inte älta barnen mer, utan se fram emot det som kommer!
Flytt!
Packa vidare!
Och ikväll ska jag till Sundsgården och se Teatercafét!
Det ska bli fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0