En bra trend

Jag tränade idag igen. Även om det var ett tag sedan nu så är detta en possitiv trend som jag vill fortsätta leva efter. Kanske öka på det en del så att det faktiskt blir någon gång i veckan. Vilket var min tanke från början.
Idag testade jag på Zumba för första gången. Elin hade Dvd med Zumba på hemma. Kände mig lite töntig som stod här hemma och dansade loss och vickade på höfterna. Men shit, jobbigt var det och ganska roligt. kommer jag nog göra fler gånger. Kanske kan få någon med mig någon gång. Om någon känner för att vara lite töntig.
Men nu är Zumban introducerad för mig och ja, vem vet vad det blir nästa gång... Så länge jag rör mig och börjar bättre på vad jag äter (där har vi ett stort problem för mig - ostbågar är liksom aldeles för gott)

Nåväl. Imorgon beger jag mig till Huvudstaden över helgen för att hälsa på Johanna. Kommer bli en riktigt bra helg tror jag. Torsdag till Söndag. Tillsammans med Johanna och Josefin. Fint. riktigt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0