Tidsmaskin?

Om man ändå vore 20 år yngre...
Eller?
Kanske snarare så att man önkar att han vore 20 år äldre.
Världens sötaste unge på jobb.
Han är så söt och så snäll och vi tycker liksom om varandra. i alla fall antar jag att han tycker om mig, för han ger mig en massa leksaker hela tiden. Högar med leksaker, och han snackar, non stop, problemet är bara att ingen förstår vad han säger, men vad gör det. åh han är så fin. Ser fram emot varje arbetsdag just för att denna unge kommer vara där. Fin kille. Kommer bli grymt fin när han är lite äldre. (typ 20)
...
då e jag 40...
så långt behöver vi ju inte tänka direkt.

Idag kom info om Göteborg. Från institutet för historiska studier. låter så fint..
Anmäld till registrering
kollat igenom schema, ska leta upp kurslitteraturen.
Börjar mentalt inse att detta faktiskt händer. På riktigt.
hur e det möjligt...
Nåväl
Nu tänkte jag sova en stund.
Natten kallar liksom.

Och så kan jag rekomendera detta klipp såhär på kvällskvisten. Så grymt sköna citat. Hipp Hipp + barn. kan det bli bättre? framförallt 1:13 är Underbart!
Sagt just den meningen lite för mycket ikväll
MEN!!! Den är ju så klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0