stilla lördag

En stillsam lördag. Men jag tar det som det kommer. Antar att jag kommer ha att göra helgerna framöver.
Nästa lördag är jag någonstans i Stockholm och leker med Johanna och Josefin! Det kommer bli fint.
Lördagen efter det är det fullt med gamla Hjälmaredare här i Helsingborg på födelsekalas! Det kommer bli fint!
Sen tredje lördagen från idag är flyttdag. Då lämnar jag skåneland för Göteborg. så den dagen kommer också bli håll i gång.
Därför får jag med rätta chilla idag. Tänkte nu ta bilen, köra iväg en tripp, köpa lite godis och ostbågar, bädda ner mig och se en av favoritfilmerna som inte har setts på länge.
Den fantastiska Moulin Rouge
Jag tänker än en gång bli smått förälskad i Ewan McGregor.
Jag tänker än en gång smått sjunga med i musiken
Jag tänker än en gång gråta i slutet
Det är något med den filmen, vet inte vad. Men trots tårar, får den mig att må bra!
Och snälla... erkänn, Ewan är inte helt fel.
Tänk och få spela mot honom... LYCKA!
Men ack.
Den dagen kommer aldrig.
Men drömma kan man göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0