sista kvällen i Skåne

Idag har den sista packningen gjorts.
Imorgonbitti går bilen till nordligare breddgrader och Göteborg!
Så idag har det sista fixats. Innhandlat städgrejer, diskgrejer, tvättgrejer.. småsaker. Allt som är typ nödvändigt men som man inte riktigt tänker på.
Har även avlämmnat en Större TV till lägenheten på Sundsgården. Min TV skulle ändå bara slängas typ, kunde den ju lika gärna gå till vettigare nytta. Så numer bor den på Sundsgården! Köre dit och fick hjälp av Isac, som tydligen var helt själv hela helgen. Måste vara en märklig känsla. alla andra i lägenheten åkte iväg, utom Say då, förra årets volontär. Så jag hjälpte Isac få in Tv'n och ställa in kanallistan. Sen for jag vidare.
Nästa stop tog dock död på min själ lite...
Åkte ut till "Nya Väla" (tyckte inte om Väla innan, tycker ännu mindre om det nu - gigantiskt stort - äkligt stort) Och mycket folk och dyrt. 180 butiker i samma byggnad. Usch.
Nä. Tacka vet jag centrum. Men mitt mål med besöket var att byta en skjorta som min mor köpt i Spirit store.... hade jag inte råd med något. För mamma hade köpt den på rea, och 500 spänn räkte inte till något där. Så jag behåller skjortan och får försöka använda den ändå.
Nåväl
Nu ska jag kolla över packningen sen sova
Sista natten i Helsingborgs sängen.
Galenskap!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0