Ser fram emot Göteborg

insåg nyss att det är 3 veckor tills jag flyttar.
3 veckor.
Det är galenskap. på riktigt. Studentlivet ska alltså börja på riktigt.
och ändå är det inte riktigt på riktigt än. Eftersom jag har turen (?) att flytta in i rum som är möblerade, fullt utrustat kök och hela tjottaballongen. Med andra ord behövs fortfarande inte medtagas en massa egna saker. bra eller dåligt, jag vet inte än. Det märker jag när jag kommer dit.
Sen ska det införskaffas en massa läroböcker, buss/spårvagnskort, liv. Jag måste ju få ett liv i Göteborg. Fritidsintressen, jobb??, häng med männskor - just den biten lär inte bli så svår med tanke på att en hel hög Hjälmaredsmänniskor kommer hänga i götet till hösten.
Lycka!
Äh, det e ganska häftigt.
ville bara säga det.
Snart börjar Studentlivet!
galenskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0