Saker att göra...

Insåg idag att jag har saker att göra innan helgen

Packa!!!!! - kan vara dags att börja nu liksom
Fylla 22år! Som liksom ändå är en dag att uppmärksamma, så dagen imorgon försvinner till det
Rida! Sista gången på länge som jag får möjlighet att rida på länge. Känner att den chansen måste tas! Ohja!
Teatercafé!! Nya teaterklassen på Sundsgårdens första föreställning! Ett måste!
Träffa folk! Peppe, Joelle, Malin, Alexandra, Julia, Feffe, Roy(?) m flera...
Jobba. Sista dagen i kyrkan på länge.
Handla. Praktiska saker som behövs i lägenhet. Små saker som liksom kan vara bra att ha!

För detta har jag 4 dagar på mig. Dock kan jag börja packandet redan ikväll... så 5 dagar skulle man kunna säga. Hur ska jag hinna? Men det går väl på ett eller annat sätt.
Bokat in ridning i alla fall. Så det går. Kräver bara lite planering (min starka sida?)

Nåväl. Kanske skulle ta och börja packa lite nu så har jag i alla fall börjat!
och börja tvätta rent grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0