och där emellan ljuvlingen sjunga i solen

Vissa människor borde man bara träffa oftare.
Sitter här nu och njuter av dagen som varit. Vädret bestämde sig för att inte bli skit och temperaturen klättrade till och med upp till hela 22 grader.
På åkte klänningen och ner till stan åkte jag för att träffa den fin fina ChoCho (Joelle)
Och vilken otrolig dag vi fick
Prat och prat, Mat och mat
Så roligt. Joelle skrattade så mycket att hon fick ont i sina spruckna revben. Vi pratade minnen, vi pratade nuet, Vi pratade pojkar, vi pratade om framtiden, Vi pratade Sundsgården, Jag pratade hjälmared, Hon pratade Italien, Vi skrattade mer.
Ebba's Fik är den opptimala platsen för långa samtal. Och när de stängde åkte vi hem till mig och fortsatte.
Åhh.
Joelle. Du är så bra! Och jag tycker om dig så mycket!
Tack för att du är så bra!



Nu ska jag sova med frid i kroppen och Le när jag vaknar!
Fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0