Nervös...

Nu börjar nervositeten komma upp mig på riktigt. Om en och halv timma ska jag ta bussen in till stan och in till skolan och första dagen på universitet. Galet är vad det är. Galet.
Men egentligen, varför är jag nervös?
Vad kan egentligen gå fel?
Är nog mest rädd för att min online-registrering inte ska ha funkat och att jag helt plötsligt inte hör hemma där. Men det bör ju ha funkat.
Är ju den typen som oroar mig ganska mycket i onödan ibland.
Så ja... Phuuu...
Bör väl andas, och försöka få i mig något att äta.
Fruktar redan morgondagen, när jag börjar 8.00... vilket betyder att jag måste lämna bostade 5 över 7, vilket innebär att jag måste gå upp typ 6... AJJ... Nåväl, inte så många sånna dagar tack och lov :)
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0