måndag...

En dag i Götet idag.
Åkte för första gången spårvagnen in till staden idag. Gick smärtfritt, förutom att under hemfärden klev det på en mindre trevlig alkis som snackade med alla, rörde vi folks hår och krävde att få bli mormor till ett barn på spårvagnen. Som tur va klev hon av efter 10 minuter ungefär. Hoppas inte hon e stammis på den turen bara. För då ska jag unvdika den.
Åkte hem och lunchade hos Anna! Trevligt trevligt!
Omelett, gitarrspel och världens sötaste låt på en skiva.
sen träffade jag Elina som varit i södern ett tag och som idag satte sig på tåget upp mot norr igen. Kul att få snacka nån timme med henne i alla fall!
Sen har jag suttit hemma i min lilla lya och sysselsatt mig med pussel. Det lär ta ett tag innan denna är klart! Men det e bra. för då har jag att göra på kvällarna! :)

Nu ska jag slänga igång en film och sen sova. Måste börja vända dygnet rätt!
imorgon är sista lediga dagen! :) Sen börjar skolan på allvar! Härligt!


Nåväl!
Imorgon hoppas jag på att kunna umgås med någon igen! :)
Fint att ha folk i Götet att hänga med hela tiden! Det e bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0