Galet nice kväll!

Hemmkommen efter nice häng med nice Sundsgården folk.
Nya eleverna är bra! Stora förhoppningar på detta året! Dessutom sjukt nice folk.
Stannade kvar, snackade, chillade, såg HIF få stryk och åka ur Europa-ligan, spela bubblan och snacka! Det var mycket trevligt!
Spontana kvällar som man inte planerat kan ibland vara de bästa.
Nu har jag haft två sånna på rad, och ack så bra det blivit!
Imorgon ska jag tillbaka ut till sundis och leverera en TV, så att de slipper sitta och titta på världens minsta TV, utan har en som är något större. Om de vill ha det så att säga!
Med andra ord, jag har en över som vi liksom inte vet vad vi ska göra med.
Skänka den till Sundsgården är kanske rätt sak att göra.
Nåväl
Nu ropar sängen på mig och jag behöver sova
Saker som ska göras imorgon!
Minsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0