Första dagen som riktig student!

Och ja, jag överlevde första dagen som riktig student.
Information i två timmar, sen en timmes föreläsning om Vad är Historia och varför läser vi Historia.
Spännande var det.
Och nej, jag blev inte uppäten och bortjagad. Kände att det var dags att vara social, så började snacka med två göteborgstjejer för att inte känna mig så ensam. Trevliga!
Efter skolan drog jag hem till Ylva, sen kom Martin och vi åt mat och samtalade och det flöt på precis som på gamla goda Hjälmaredstider! Det var fint!
Sen drog vi hem på ett spontan besök till Karro som bor aldeles i närheten. Också trevligt. Och nu är jag hemma, efter en lång bussresa. Tror faktiskt att dessa resor kan knäcka mig lite. De är så gaaalet sega. Ska försöka ta så mycket spårvagn som möjligt, Men kvällstid blire buss som gäller.
Nej nu måste jag sova. Ska antagligen gå upp 06.00 imorgon, för att vara på skolan vid 8. bussen går fem över 7... kanske sover lite längre, till typ kvart över 6, men ändå. GALENSKAP!
Godnatt
Livet Leker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0