Blänkande rent

Jag kan helt seriöst se mitt rum. golvet, skrivbordet, byron. Allt syns. Det är helt galet. Dagen har bestått av att städa och leta fram rummet igen. Tänk så mycket skit man kan samla på sig. inte klokt egentligen. Men nu är det rent. Inget damm, ingen smuts. Det är rent! Jag är nöjd!
Om några timmar kommer Ylva och då blir jag glad!
Peppar genom att lyssna på grym lovsång från den otrolige Chris Tomlin. Tänk så glad man kan bli av lite lovsång! Lycka

Och nu lyfte jag precis blicken och såg att fönstren behövde putsas. Nåväl, inte första prio kanske.

Och nu började det regna. Välkomnar alla som kommer hit i helgen till en härligt höstmånad... fast vänta, det är Augusti... För 15 år sen typ, på nått födelsedagskalas jag hade då, var det så varmt att vi inte kunde sitta på baksidan, utan fick fly in under trädet på framsidan. var är den sommaren iår?
Så välkomna från norr ner till den tidiga hösten!
Ledsen att det är allt vi kan erbjuda.

Nåväl.
Vi kan vara varma ändå. Varma i själ och hjärta (ack så präktigt det blev)
Nu ska jag försöka sysselsätta mig i två timmar utan att dö av tristress i väntan på Ylva.
Dock lovade Elin och Robin film med snacks... och det ska nog kunna sysselsätta mig tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0