Tankar

Mitt huvud snurrar. Det är så mycket som snurrar runder just nu. Mycket att tänka på. Och jag är så tacksam för att det finns fantastsika människor att prata med! Ylva, du är en klippa och jag ska försöka inte tjata ut det, men du e bra! Och Anna. vår fantastiskt dåliga biljardmatch är sånt som jag behöver! Du är underbar!
Igår hade vi värsta häftiga lektionen. Vetenskap vs. Bibeln. Så roligt det va! Vill veta mer. För det är så spännande. Kan tyvärr inte redogöra så mycket för vad vi prata om, för jag va fantastiskt trött igår, och ja, inte blev det bättre av att jag gick och la mig vid halv 2 nån gång.
Men idag har jag ändå varit hyffsat pigg. bestämde mig för att vara pigg helt enkelt, och det funkade. Jobbigt är bara att nu är jag pigg på riktigt och då är det dags att sova. Men ska sova i hyffsad tid idag. Innan 11, det har jag bestämt mig för.
Imorgon kanske jag ska ta tag i och reda ut mina tankar lite. Både Ylva och Malin (alkmyr) tyckte det. Förstår vad de menar, men är lite rädd, så som man kan vara ibland. Farligt att umgås förmycket med sig själv ibland. Man vet liksom inte vad som dyker upp. Tills man plötsligt står där med en färdig tanke som man inte var beredd på...
Suck. Okej, jag svamlar, bäst att gå och lägga mig ändå.
Förlåt, ni fick precis en inblick i hur det fungerar i mitt lilla huvud.
Det snurrar i min skalle.
God natt...
tror jag, om jag somnar, eller om huvudet går på högvarv ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0