Spontan kram

Ja.
Operation kram har inletts. tycker att det kramas för lite här på hjälmared. Så nu påbörjas kramandet. har börjat spontankrama människor i klassen. Vissa är mer med på det än andra. Oscars var väldigt oförståeende och utbrast "Ska du sluta i klassen?". Martin såg mest äklad ut, hoppas inte det var en pik eller något.Dock uppskattades det mer av tjejerna. Julia och Ylva följde mitt exempel. Så snart kommer vi nog kramas huller om buller här. Härligt! Så det ska vara!

Sen vill jag passa på att be om ursäkt för gårdagens inlägg. Nej mor och far jag har inte gått och blivit deprimerad på senare dar, hade bara en dålig dag som innehöll en del hemlängtan och Gudsfrustration. Fick ett samtal med den fantastsika ylva, sen löste sig det mesta!

Sen har vi startat upp en blogg i klassen (mångla bloggar nu jag vet) där vi kommer skriva ner fantastiska citat som sägs i klassen! Kolla in den!
http://www.bibelcitatblogg.blogspot.com/
Det är alltså inte citat ur bibeln utan citat ur bibelklassen.

Och ja, jag har fortfarande lite hemlängtan. kommer nog ha det fram till nästa torsdag då pappas bil kommer upprullande på stallbacken. känner att jag behöver komma hem lite!

See you soon!
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0