små saker som glädjer

Varit otroligt rastlös hela dagen. Skojar inte. Hela morgonen var jag så uttråkad så det finns inte. Ylva kom upp för att låna knappnålar. Hon beordrade mig att gå ett varv runt sjön. Vågade inte säga emot. Så jag gjorde det. Och när jag gick där så tänkte jag att då kan jag väl lika bra ringa till min gode vän Jonas. Så då gjorde jag det. Hade ett långt och bra samtal med honom. Gjorde mig glad. Men det försvann sen ganska snabbt. Hade en halv dålig dag... bestämde mig för att strunta i buggen. Kanske dumt val, men gjort är gjort. Cyklade till Maxi för att handla lite mat och annat smått och gott.
När jag kommer ut från Maxi så regnar det. Ganska mycket. Utan Jacka var det bara att börja cykla hem igen. Och gissa vad. Jag blev så glad. vet inte vad som hände. Men regnet i kombination med "Kids" gjorde det till en fantastisk cykeltur. Helt galet glad blev jag. Kom hem och lagade mat och pratade med Sara och Tomas. Trevligt.
vart kvällen tar vägen nu vet jag inte säkert. Men antagligen tar den mig ner till sockerbitarna.. behöver träffa och umgås med lite människor.
På torsdag kommer jag hem! Ska bli så skönt. Faktiskt.

Tänkte att jag kan berätta för er där hemma att på själavården i fredags skulle vi skriva ner alla titlar som beskrev oss. Typ skåning, Dotter, Hästtjej, kristen o.s.v. Efter det skulle vi välja ut 3 av de vi hade skrivit som gjorde oss mest till den vi är idag. Jag valde Dotter, Syster och Kristen. med andra ord så behöver jag min familj för att må bra. Har upptäkt det nu när ni inte är till nära hands hela tiden att jag behöver er otroligt mycket! Så därför ska det bli fantastiskt skönt att träffa er igen!
Tack!
Nu ska jag duscha och bli lite fräsh... kan behövas! haha!

Bye bye!

Martin och jag i fredags kväll. Både Oscar och Martin behagade fortografera mig väldigt mycket. Vet inte riktigt om jag uppskattade det hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0