Ny vecka ny energi??

HAHA... veckans skämt.
Blev kanske en aningens sent igår. Men det var ju så förbaskat trevligt. Jag och Anna stod för maten igår kväll.. beslöt oss för att laga biffar... 12 pers som åt. GALET. Men det blev gott och uppskattat. Och trevligt och mysigt hade vi runt matbordet. Sen trappades folk av mer och mer. och i slutändan var det "bara" jag, Anna, Frida, Ylva, Martin och Oscar kvar. Blev en massa grejer som hände samtidigt. Jag blev instängd under stolar, Vi lekte flygplan, stod på varandra och hade brottningsmatch ridandes på någons rygg. Hystersikt. Sen betsämde vi oss för att gå ner till kavaljersflygeln och kolla på film. The land of women. Bra film. nu banga dock Oscar. Men det betydde bara att vi fick plats allihopa i Fridas säng. Kollade på filmen och drack The. Mycket mysigt. Filmen sluta något sen och vi var trötta. Och av någon anledning blev det domino-effekten. Jag lutade mig mot Anna som lutade sig mot Martin, Frida lutade sig mot mArtin. Ylva la sig på mig. Helt plötsligt låg vi på varandra allihopa. Ska ärligt säga att jag somnade lite. Sjukt skönt.
Pratade om dagsländor, Draken Klas och hans vänner, kittlade Martin och en massa andra "Djupa" samtal. Fantastiskt. Gick och la mig vid 1... illa. Men härligt va det. Och lätt värt det!

Hjälmared är fantastiskt!








Jag stormtrivs verkligen på Hjälmared. Och Ylva kunde inte sagt det bättre idag när Jonathan tog fram sina samtalkort. "Hur blir man lycklig?"
Ylva svarar;
"Man börjar på Hjälmared"

Glädje och fantastiska människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0