Nicole är upphittad

!!! Jippie!
Berättar snart!
Tillbaka på hjälmared. Käns väligt bra måste jag säga. Trivs ju med människorna, så det är lite som att komma hem när man kommer hit också. Även om det va otroligt skönt att umgås med familjen, farmor, och vänner där hemma. Nu är vi tillbaka och vem vet när jag kommer tillbaka till Helsingborg nästa gång... ohoh...
Men men. Vi börjar leka med en gång. Blev ofrivillligt (men inte motvilligt) uppskriven på en lite sketch som några i klassen ska göra på öppen scen. Spännande. Nörd. Jag ska spela nörd.
Så då va det bara att börja
Tro inte att jag inte kan ha karaktärsarbete bara för att jag inte går teater längre. Nej nej. letade upp kostym idag och hittade perfekta grejer. Och så fort allt va på så såg jag det. Hon var en Nicole. Det bara va så! Så ja, Nicole är upphittad! Wiho! Hon är dock lite jobbig. Men vad gör man inte för att roa. Hoppas det blir bra bara. Men det blir det säkert. Haha. Hoppas att hon fastnar på bild typ på torsdag. Då ska ni få se henne. Hon är fantastisk. Och då har jag ännu bara mött den osminkade varianten. 
Jaja, nog om Nicole. 
Idag pratade vi skapelse berättelser. om de båda två som finns i bibeln, om hur man ska läsa dem, hur man ska förhålla sig till deras olikeheter men lyfte även fram deras likheter. pratade lite lite vetenskap vs. Bibeln. Men bara lite. Spännande är det i alla fall. Sen fick vi lite kyrkohistoria av Jonathan. också väldigt spännande. Historia tycker jag ju om. Roligt roligt! 
Sen hade vi lite idrott. Dock har mitt vänstra ben tagit lite stryk av boxningen förra veckan. Vet inte vad det är, men typ framsida lår och ljumsken strular lite.. Suck suck... får väl sträcka ut dem ordentligt. Vill inte ha ont. 
Ikväll är det mässa. Och nu ska jag gå. 
Godnatt alla vackra människor där ute (ja, godnatt till er fula också, vet dock inte vilka ni är) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0