Mitt lillfinger lever ett eget liv

Skojar inte.
Är så trött i hela kroppen att musklerna inte går att kontrollera. Hade typ boxning idag på idrotten. GALET. Vissa tyckte att passet var för kort. men käre tid, skulle vi hållt på längre skulle jag dö. Benen och armarna är helt lealösa nu. fantastiskt. dock aningen pinsamt eftersom ingen annan är så trött... och alla andra ville mer.  haha. men men. jag är så pass otränad som jag är. inget att göra något åt.
sen skrämmer lilla Anna slag på mig genom att rasa i blodsockernivå och nästan svimma. vi gissar att hon va nere på typ 2 i blodsockernivå. fick prata strunt med henne bara för att hon skulle hålla sig vaken. E faktiskt ganska bra på det. sen fick hon i sig en energidryck och lite annat smått och gått... vilket i längden gav motsatt effekt och hon klättrade upp till 21.. galet. men ja, hon lever och mår bra!
Nu ska jag sova! Behöver det, så att min kropp får vila upp sig...
Ny lååång dag imorgon. 8.30-16.50... fantastico!

Ses snart!
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0