Lördag morgon

Regn utomhus, Konfirmander på återträff som springer runt på området, ekonomisk mat dag och havregrynsgröt till frukost.
Och ja, morgon och morgon vet jag inte om man kan kalla det när man går upp vid halv 11 och äter frukost klockan 12. Men det ingår i den ekonomiska mat dagen. För nu kommer jag stå mig på denna mat fram till 5, då det serveras mat på skolan... med andra ord behöver jag inte laga mat! Fantastico!

Igårkväll for jag, Karro, Martin, Oscar, Julia och Julias kompis Olivia in till Alingsås för att käka. Stack till La fontana och käka pizza och drack Öl! Det var mycket mycket gott! Och mycket trevligt! Tycker vi kan göra fler gånger. Behöver se platser utanför hjälmared också!

Nu ska jag försöka sysselsätta mig... inte alltid det lättaste på helgerna. Här händer inte så mycket! Blir kanske mer bullbak idag. Det är ju alltid trevligt. och vi har en jäst som måste användas innan den blir dålig!


Lite fina bilder från Öppenscen efter vårt fantastiska framträde. Detta är några av mina härliga vänner som vet hur man ter sig på bild!

Anna

Karolina

Oscar och Martin

Emma

Ylva och Julia

Petter


Kände bara att bilderna måste upp! För de är så fantastiska! Ber om ursäkt på förhand till er berörda! Hoppas ni inte slår mig för det här!
Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Karro

hahaha sofia du är så härlig! kommer inte slå dig, var ju trots allt en ganska lindrig bild (kunde ha vart värre med andra ord..)

2010-09-26 @ 01:36:48
URL: http://karolinasandstrom.blogspot.com
Postat av: Ylva

Haha! Det är i alla fall rättvist, ingen ser riktigt normal ut! ;)

2010-09-26 @ 01:43:40
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0