Hemrese helg

Om några timma kommer Pappas bil rulla upp på stallbacken och jag kommer få åka hem. Det ska bli fantastiskt skönt. Trivs här, jag gör verkligen det. Men oj vad skönt det ska bli att få komma hem igen. Att få bli omhändertagen av Mor och Far. Att få träffa alla där hemma. Att bara få vara lite. Ska bli så skönt!
Jag ska ha härligt!
Och jag kommer längta tillbaka till denna plats som numera är mitt hem. Men nu ska jag till Skåne där ingen kometerar hur jag pratar, där jag får lov att vara skåning utan att bli mobbad för det. haha. Ska bli härligt.

Idag annordnades en kram-ring. Fantastiskt fenomen som jag startade. Vi är en kärleksfull klass :)
Jag har seriöst fått kramarna att explodera på Hjälmared. Alla kramas. Och det är underbart! Mer kramar åt folket!
Nu ska jag städa och sen äta lite! Har lite grejer i kylen som måste ätas upp!
Fantastico!
Bye bye!
(lämnar dessutom min dator här, så kommer få bråka med mamma om den stora där hemma. men det ska nog gå bra)

Förstår ni hur fantastiskt vackert här är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0