Hemma, vart ligger det nån stanns?

Kan nån ge svar?
Är förvirrad. Jag är nu hemma.. men säger att jag ska åka hem på måndag. Vart ligger nu det där "hem" någonstanns. Får väl helt enkelt bestämma att både Helsingborg och Hjälmared är mitt hem. Jag bor på två platser. Hela eftermiddagen spenderades idag hemma hos farmor. Mat och fika. Mycket trevligt. Hon e cool min farmor ska ni veta! Ville bara säga det!
Kvällen ska spenderas med Peppe. En öl eller två på Bara Rock. Inte helt fel det heller. Peppe är en bra pojk. och rolig.
Imorgon blir det bowling med Joelle, Bea, Peppe, Roy och kanske Emanuel. Hur roligt är inte det på en skala? Mina gamla vänner från Sundsgården! Låter som om vi är gamla vänner sen många år tillbaka. men det käns lite så! Tror att det kommer bli fantastiskt roligt att träffa dem! Skoj skoj!
Nä. nu ska jag göra mig lite i ordning inför kvällen.

"glöm aldrig rött och blått och Helsingborg"  Ur HIF visan på gator röda och blå

Kommentarer
Postat av: Hanna

Home is where your heart is - har jag lärt mig efter att bott på två ställe nu under en längre tid :)

2010-09-19 @ 12:07:59
URL: http://justodoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0