HELG!

Ja. Det ska faktiskt bli grymt skönt med helg. Kan ju tro att detta va en soft vecka i och med Dyrön äventyret, och ja, det har vairt i soft vecka. Men jag behöver sova. Ska sova länge imorgon. Är trött så trött.
Ikväll ska det lagas mat med Ylva och Anna. Sen ska vi kolla feelgood film. Soft!
Imorgon är bakdag! Ska baka bullar och bröd för hela slanten! Så det så! Nu ska vi leva billigt minsan... (eftersom jag kommer köpa filmer åt höger och vänster hela tiden) Idag införskaffades Fantomen på operan och Gökboet (ja, jag vet att gökboet finns hemma i Helsingborg - men vill äga den själv)
Funderar starkt på att beställa 'A beautiful mind' och 'Joseph and the amazing tecnicolour dreamcoat' Joseph eftersom det är en ytterst beroendeframkallande film som bara ägs i VHS form. Med andra ord - ose bar... Behövs på DVD! Det är grymt kul att äga filmer måste jag säga! Vill ha fler och fler hela tiden. Måste bara hålla lite koll på ekonomin, men tror det är ganska lugnt faktiskt!

Ha ett bra liv! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0