Godmorgon!

Vaknade nyss ur min sköna säng. Ändrat lite design på bloggen. mest för att jag inte gillade den förra. Ska försöka få Ylva att hjälpa mig med en ny design med lite bilder och så.
Igårkväll var det myskväll igen. Gör vi egentligen något annat här än myser? Lagade mat och skrattade. Sen kollade vi på Passion of the Christ. Eller ja, jag kollade inte på hela. Valde att kolla på annat håll under vissa bitar av filmen. Klokt val. Väldigt brutal film. Men tål man det så se den, för den är bra.

Idag får vi se vart livet tar mig. Det är det ingen som riktigt vet. Hemafton ikväll i alla fall.. med amerikanskt tema. Vad jag ska ha på mig är ännu ett mysterium. Vi märker, vi märker.
Jaja.
Mindre kul inlägg kanske.. men så är det ibland. !!

Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0