Glädje och Mys

Ja!
Så glad man blir över en komentar från en människa som man inte trodde skulle läsa ens blogg. Farmor, din komentar gjorde min dag! tack! Blir så glad när jag ser sånt. Tror jag ska ta och ringa henne någon dag nu. Saknar henne!

Annars har det varit en väldigt bra Onsdag. Lektioner. Blev kandidat till elevrådsordförande... Får se hur skolans elever väljer att rösta imorgon. Kan bli jag. Kan också bli någon annan. Lite spännande ändå.

Kvällen var bra. Avslutades i Karros rum med snack och chokladbollar. En bra Onsdag helt enkelt.
Operation kram fortsätter och det går bra. Kramarna blir bara fler och fler. Bara inte folk tröttnar. Men inte än. Folk verkar tycka om idén! Härligt!

Nu tänkte jag sova gott folk!
Ny dag imorgon med mer tankar och funderingar. ojoj...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0