Freud

Precis haft en djupt samtal med kära Anna Brattgård. Tal om drömmar och vårt märkliga beteende. vad är det vi egentligen vill med våra liv? Behöver vi en man? Ja, enligt Freud är det ju lösningen till allt. Så, hör upp alla män. Jag behöver en man i mitt liv för att jag ska kunna fungera som jag ska. Var är du någonstanns. och vem är du? Visa dig!

Ja. Annars då? Livet står lite stilla. Umgås med fantastiska människor (har jag sagt det förut) Anna, Ylva, Oscar, Tomas, Julia, Karolina, Elina, Martin, Sara och många fler. Trivs här. Trivs verkligen.

Imorgon är det söndag och bugg. Sen får vi se vart livet tar oss. kanske blir det häng och mys någonstanns. kanske blir det inte det. jaja..
Nä. oj vad klockan springer på. redan 2... måste verkligen sova. Inte ok att bli pigg på kvällen. Bättring Sofia, Bättring!

Bye bye!
Ska försöka uppdatera med lite bilder av vad som händer imorgon.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0