Det blev en bra dag trots allt

Jag var mycket skeptisk till denna dag. Orientering med hela skolan. über seriöst. men Ha, Det blev riktigt roligt. Kände mig duktig och hurtig och sprang runder lite i skogen. Fantastiskt! Blev så pass inspirerad att jag nog banne mig ska ut en sväng på Söndag... Eller om jag tar det på måndag.. jaja, men snart i alla fall.. Jag orkar ju uppenbarligen att springa, så länge jag inte springer så fort liksom.
Sen blev det film och mys. Kollade på 10 orsaker att hata dig. Jag gillar den, sen får alla andra säga vad de vill. Man måste inte tänka alltid till alla filmer. Så det så!
Sen har det varit fina samtal, Uno spel, Idol-kollande och aftonbön. Det blev minsan en riktigt bra dag.
Imorgon är det fredag och bara två lektioner. Sen helg
Fint folk som kommer i  helgen. Massa folk på skolan och en massa gamla elever trillar in. Bland annat tycker fina Clara upp. Ska bli så roligt så roligt att få träffa henne igen!

Nu är det dags för mig att sova... för typ en timme sedan. Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0