Bibelgirl

Yes. Peppe gav mig namnet bibelgirl på bowlingen. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det. blir dock lite roligt när han inser att det är felstavat. men men.
Bowlade igår med Peppe, Joelle, Bea och Roy. Fantastiskt roligt att träffa dem igen! De är ju hur underbara som hellst! Saknat er ska ni veta. Efter att ha bowlat i två timmar stack vi till haket och käkade. Mycket god mat. Sen Pishtachia och god glass dessert!! Fantastico!
Sen umgicks jag hela kvällen med min kära syster. Oj, vad jag saknat henne. Elin, du är min bästa vän ska du veta! Vill gärna gärna att du kommer till hjälmared och hälsar på nån helg! Det var mycket mycket skoj! hamnade till sist vid age of empires III. Satt med det till 2 på natten. HAHA... fantastiskt!

Idag var det gudstjänst. Inga ungdomar där. Alla va på läger. Jippie! haha. men det va skönt att få lite gudstjänst. Saknar ju S:t Olof! jaja..
oj vad mycket jag saknar i detta inlägg.. nu känner jag mig redo att åka tillbaka till hjälmared.
Och jag måste fixa min mobil... den e sjuk och mår inte så bra. vilket är skit. kanske imorgon innan jag åker tillbaka till skolan...
hepp hepp...
nu slutar jag
so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0