Andas!

Jag kan andas igen. Härligt!
Ja, jag hoppade av som kandidat till elevrådsordförande. Mådde så dåligt hela förmiddagen så när vi träffades alla kandidater med rektorn så sa jag bara att jag vill inte. Jag orkar inte. Och det var ett mycket klokt beslut av mig! Vi fick en bra ordförande tror jag.

Annars har dagen varit bra! chillat, bakat, halvsovit, snackat och skrattat! Jag är nöjd. Fick till och med leka lite drama på kommunikationen med Hanna. Fantastiskt! Fick till och med leka lite! Och nya testamentet lektionen var också intresant. Pratade om Markus Evangeliet. Spännande spännande!

Nej, vet ni va! nu tänkte jag sova. För klockan är mycket och det är skola imorgon.
Men nästa helg kommer jag hem. Ska faktiskt bli skönt. Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Gumman! Tror att du fattade ett klokt beslut ang ordförandeskapet. Man ska inte behöva må dåligt för något för då är detsamma som att man inte ska göra det. Speciellt inte när det är något frivilligt. Saknar dig också och längtar tills du kommer hem på torsdag.

2010-09-11 @ 12:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0