We went for a walk...

Idag sågs två bra filmer
Matrix och A Beautiful mind. Varav den sistnämnda råkar vara min favorit film! Den är så löjligt bra asså! Och Matrix var inte helt dålig den heller. Bättre än vad jag trodde den skulle vara. Det har även varit hemafton med God mat som sedan avslutades hemma hos Ulla och Lasse (två av lärarna på skolan).

Och för er som inte vet det så har jag varit smått irriterad över att det inte finns några bra kväll/nattpromenads väger på denna plats. FEL. Ikväll motbevisades detta. Vi va ett stort gäng som bestämde oss för en kvällspromenad idag (typ 16 pers) Gick längs med en liten väg utan lampor, men det gick ack så bra ändå. Fantastiskt mysigt måste jag faktiskt säga. Kyligt och skönt. Nu är jag så glad. För det betyder att jag kan dra med mig folk ut på promenader fler gånger. För nu vet jag att det går! Ska innan året är slut gå hela vägen runt sjön i mörker. Fatta värsta mys det skulle vara. Behöver kanske inte vara ett gäng på 16 pers då. Men några stycken. 3-4 stycken skulle vara mega mys. Eller bara jag och en till.. om det är allt jag lyckas skrapa ihop. men tänker inte gå själv.
Jaja, efter promenaden gick alla till "Anitas"... kände inte för att se en film till. Så jag, Lina, Karro, Frida, Martin, Petter och Ludvig stannade ute och lekte 123 ost/rött ljus/Petter... vad man nu än vill kalla leken. Från min barndom känd som "tåget 10 min försenat stop". Fantastiskt sätt att avsluta en bra dag.

Imorgon är en annan dag. Och då får vi se vad som händer. (framförallt spännande att se vad Martin ska hitta på för konstigheter imorgon, verkligen inte hans helg det här)
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0