Vi e på väg...

När jag va ung
Och sakna vett
jag fråga vem e nr 1

Min far han sa
att alla vet
vi följer skånes stolthet

Vi e HIF, Vi e HIF
Vi e HIF, Vi e HIF

Om en vecka så ska vi banne mig fira SM-guld! Det ska banne mig vara så.
Idag, vinst mot Halmastad 4-2. Inte ok med de två sista målen som HBK fick göra, men Ok. Vi tog tre poäng. Imorgon hoppas på på förlust eller i alla fall oavgjort för Malmö. Kämpa BP, för vår skull!
På söndag vinner vi SM-Guld!

Annars idag. Gudstjänst, prat med Julia, Myst med Kaninerna.. ja, det är denna dagen i korthet. Så kan det gå. Ikväll... film och mys. Typ som på hjälmared. Dock ensam. Möjligen med syster. Eller om jag får för mig att ringa nån. Men det är tidig morgon imorgon då man far till Växjö för jobb! Så blir nog lugn hemma kväll!

Så long! och ha så kul...t ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0