Onsdag innan höstlov

Har inte så ont i ryggen längre. Så landskrisen kan lägga ner, Pressen kan sluta skriva löpsedlar, jorden kan börja snurra, flaggan kan hissas i topp och kungen kan hålla tacktal i SvT!!

Jo, okej, lite ont har jag, men nu kan jag inte urskilja om det är träningsvärk eller ryggsmärtor. märker vi med tiden. Men vill tro att förbönen idag faktiskt hjälpte.

Idag lämnade vi ämnet synd på Jonathans lektion och pratade om något mycket trevligare. Nämligen frälsning. Skönt att prata om något positivt nån gång! även om jag i tankarna höll på att trilla dit igen så drog jonathan undan de på ett snyggt sätt.

Dramat idag var fantastiskt roligt. Skrek mig hes. Nu börjar det bli riktigt roligt att gå till de lektionerna måste jag säga. Börjar bli riktigt givande. Fick en galen monolog som jag ska jobba med ett tag. Ska försöka vara lite sexig... hur tusan är man det, jag vet ju inte. Suck suck. Men det av därför jag fick den. för att utmana mig själv. Bra, läskigt men bra.

Kvällen bestod av volleybollturnering. jag va inte med och spelade. Men jag var en otroligt aktiv publikmedlem. NOT. men ja ja. Såg på när Frida och Martins lag krossade lärarna, som turneringen så fint hette. Sen drog jag till kavaljers och hängde där med frida, karro och elina. Drack te, åt mackor och pratade och skrattade och... ja... typ så, kanske lite annat också. men det är inget vi behöver gå in närmare på. :)

Nu är klockan way too much... och jag borde så sova nu. Men jag har kommit på att jag trivs väldigt bra denna tiden på dygnet. För då är man lite för sig själv. och man har lite tid för sig själv och göra det man vill.. dumt bara att jag tar mig den tiden så sent. illa illa.

så. sussa sött!
Höstlov på fredag! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0